Tennis in the Face
This is no Wimbledon, this is Tennis in the Face! Get ready for some hilarious ragdoll-smashing ball-bouncing action!
Help former tennis star Pete Pagassi save the city from an evil energy drink corporation, Explodz. Knockout creepy clowns, corrupt riot police and other Explodz-addicted maniacs with a tennis ball in the face. Bounce the ball off walls to reach targets lurking in cover and watch them tumble hilariously. Trigger masterful chain reactions and watch the chaos unfold.
Win levels to move to the next district and towards your ultimate goal: the destruction of Explodz mega-factory. Try to earn a crown from each level!