The Bridge
The Bridge is a logic puzzle game that forces you to reevaluate your preconceptions of physics and perspective. It is Isaac Newton meets M. C. Escher.
Manipulate gravity to redefine the ceiling as the floor while venturing through impossible architectures. Explore increasingly difficult worlds, each uniquely detailed and designed to leave you with a pronounced sense of intellectual accomplishment.
The Bridge exemplifies games as an art form, with beautifully hand-drawn art in the style of a black-and-white lithograph.