The Gecko Gods
Explore a mysterious island in The Gecko Gods, an immersive, relaxing exploration-adventure game where you play as a tiny lil gecko! Complete ancient puzzles, effortlessly climb cliffs and eat bugs as you make your way across an island civilization lost to time.
Geckin' around - Unique, immersive gameplay where you fully take control of a lizard! Climb walls, cliffs, and ceilings to explore an ancient world.
Explore hidden temples - As well as investigating a wide open island full of secrets and collectibles, dive into ancient tombs to complete the puzzles within in ways only a wall-climbing lizard can.