The Jackbox Party Pack
For 1-100 players! Your phones or tablets are your controllers! The team behind YOU DON’T KNOW JACK presents five guffaw-inducing party games in one pack!
1. The comedy trivia sensation – YOU DON’T KNOW JACK 2015 (1-4 players). With hundreds of all-new questions.
3. The bizarre drawing game – Drawful (3-8 players). You draw right there on your phone or tablet (very little/no real skill required).
4. The racy-as-you-want-to-be fill-in-the-blank word game – Word Spud (2-8 players).
The wacky-fact-filled game – Lie Swatter (1-100 players).
Play using your phones, tablets, or computers – making it the perfect easy-in entertainment piece for your next game night or party. No extra controllers needed! You’re gonna need more than one party for this.
Please note: while a Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controller is necessary to navigate the in-game menus, it is not possible to play through any of the games in the Jackbox Party Pack using such controllers. In order to play, users are required to connect additional devices (such as smart phones, tablets, computers, etc.) as controllers via a website called Jackbox.tv. Any device that has a web browser supporting websockets and HTML 5 may work as a controller for the game. Internet connection required during play.