The Lost Cube
The Lost Cube is a challenging platformer that takes inspiration from classic titles. The story unfolds in a small town nestled somewhere in northern Europe. Each day, a special tune is about a prosperity on earth through a Magic guitar.
The Lost Cube will test your patience as you beat 60 handcrafted levels. Each station has its own theme and enemies that have proven to be an engaging and unique challenge. You will need a great deal of concentration and a bit of luck to avoid enemy attacks and reclaim your village from its dismal state.
Experience a change of pace and put yourself to the test in the endless play style.
Collect guitar picks, try not to die too much and finish the levels as soon as possible.
Lose yourself in the ambient sound of a silent world as you face a variety of dynamic environments.