The Street 10
You find yourself on "Street 10," a mysterious segment of Tokyo's urban streets.
"The Street 10" is a walking simulator set against the backdrop of Tokyo's street landscape, where the mundane intertwines with the unusual. Noticing oddities is your key to uncovering the elusive Exit 10.