Time Recoil
Time Recoil is a top-down shooter where you defeat enemies to slow time, experience amazing slow motion gunfights, and trigger spectacular special moves. Your mission is to save the world from Mr. Time, a time manipulating mad scientist turned evil dictator. Shoot, dodge, and dash through his evil empire, guns blazing, and unleash your super powers!