Tomb Raider I-III Remastered
Play the Original Three Tomb Raider Adventures: For the first time ever, play the complete experience with all expansions and secret levels on modern platforms in this definitive collection.
Solve Ancient Mysteries: Uncover treasures of the ancient world by solving puzzles and unraveling mysteries lost to the ravages of time.
Globe-trotting Adventure: Follow Lara Croft around the world and face off against deadly foes and dangerous myths.
Faithfully Restored: Experience the classics boasting upgraded graphics, with the option to switch to the original polygon look at any time.