Trailer Trashers
Challenge your friends in Death-match, Last Man Standing, Shotgun Soccer or crown yourself king of the couch in the all-including Party Mode! All bullets will bounce off the walls, giving your friends no place to hide, but watch out since your bullets might end up biting you in the ass! There are 3 weapon types in the game. By default you carry a shotgun and every stage has two extra weapon pickups.
The first two you probably already know. Shotgun Soccer and Head Soccer are literally soccer - but with shotguns.