V.O.I.D.
Taking the best aspects of the 8 and 16-bit era classics, and transforming them with modern tech & fresh mechanics, into something new and exciting!
PLOIDS are the evolution of the human race by merging technology with its DNA. Our planet is invaded by a race from another galaxy, which destroys everything it touches to become thus with absolute power.
After some time, a group of Ploids decides to take action and return the peace. To achieve this, Alpha and Omega must travel through time to eras of ancient land, in order to obtain sacred stones that will give him the necessary power to defeat the invaders. Some of the ancient epochs are feudal Japan, the ice age, the medieval era or among others. What they do not know is that the invaders tried to get those holy stones before them! In addition, time threatens to collapse, and only you can connect to the PLOIDS to save the Earth!
Once you select your character and due to their peculiar characteristics, the game will take on a different style, or high speed platforms, or shooter platforms.