Viking Heroes V Collector's Edition
Amidst enchanting festivities, the Viking siblings discover Odin has lost control over the threads of fate, prompting a mysterious journey throughout the famous realms of the nine worlds.
It is up to you to help the vikings confront mystical challenges, unveil the truth of their surroundings and rediscover the lost Rune of Balance.
They will battle powerful adversaries and team with old and new companions alike.