Vikings: Valhalla Saga
Are you ready to participate in the exciting adventure of Scandinavian pirate and merchant tribes, especially Ragnar Lothbrok?
Fight with your brother Rollo! Join the months-long struggle with the merchant Floki and the Captive Athetstan! Expand your army and its borders.Rule the entire world!
Vikings: Valhalla Saga is a real-time role-playing game that offers a realistic and action-packed Viking world. Players are expected to position themselves as the leader of a Viking clan and build a strong village. They must train a tough army and conquer neighboring clans. The game also includes realistic mechanics such as horseback riding, swimming, climbing, archery, and sword fighting. Players are expected to socialize and form teams with other players.
The game includes references to medieval and Viking history, and players can manage their village and trade. You must improve your economy, strengthen your defense, and train your army to grow your village. You can earn gold and goods through trading.
Players are expected to train and develop their characters, there are many different character types and skills in the game. Players should participate in in-game events and win rewards. Join in PvP and PvE battles and form a clan with other players.
The game has realistic medieval atmosphere and graphics, realistic weapons and armor, and realistic Viking ships. Also, the game has regional characteristics and cultural references. The game includes realistic medieval historical references.
In the game of Vikings: Valhalla Saga, features like real-time battles, co-op playability, story telling, unique character creation system, native language use, in-game purchase features are available and rewards can be won in the game.
Hunt deer, arrange banquets, address the Viking people at ceremonies! Hear the Saga, remember that you are in Valhalla!