Vroom in the night sky
There are various night skies in this world, and it is the work of Magical Girls to collect Stardusts there.
You become the Magical Girl Luna, ride a magical bike, fly around the night sky and collect Stardusts!
The Magical Gate is floating in the night sky. In order to open the gate, you need to collect the necessary number of Keystars floating in the night sky.
By collecting Keystars faster and entering the gate, you can get more Stardusts. Besides, by manipulating the motorcycle more technically, the number of Stardusts will be increased.
By using the collected Stardusts, you will be able to get a new magical bike. If you get a powerful magical bike, you will be able to more easily collect Stardusts!