Warhammer Age of Sigmar: Champions
Thousands of players are heralding the new era – the Age of Sigmar, in this epic Warhammer Trading Card Game born from magic and fantasy.
Deploy units and unleash deadly magical abilities, while completing quests to earn blessings from the gods. Only the mightiest of warriors will stand victorious in this battle for the Mortal Realms, spanning both physical and digital worlds.