Warlocks 2: God Slayers
In God Slayers you take on the role of one of the members of The Order of Warlocks. This time around you’ll have to face a much bigger threat, than in the original game. By slashing hordes of shadow monsters in the past, Warlocks have angered the Gods, who now turned against them. In result, you can now either give up, ask for mercy and then quietly die, as “mercy” is not a word easily found in Dark Gods’ vocabulary. Or you could release all your godlike powers instead and make the Gods pay for their betrayal.