Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Explore the myths and monsters of Europe’s last primeval wilderness. Play as Maia, who arrives at the ancient Białowieża Forest looking to explore her family history. Visit real-world places of mystery and power. Witness how nature clashes with technology and greed.
For the first time ever, you will be able to experience Werewolf: The Apocalypse on your Nintendo Switch. Heart of the Forest adapts the mechanics of the legendary title from the World of Darkness universe, emulating the experience of a classic role-playing session. It’s tailored for World of Darkness veterans and newcomers looking for an accessible entry into this rich, acclaimed universe.