Witch's Potion: Water Sort Puzzle
This is a puzzle game where you switch the water in the bottles to match the colours.
By replacing the water in the bottle, you can resolve the situation where water cannot be moved.
If you clear without stalling from the initial puzzle layout, you can earn a gold medal.