Yōdanji
Get the ability to summon and trap yōkai – numerous spirits that have been living hidden among us until now! Admire them, give them witty nicknames, and then put them in the brutal ever-changing dungeon to summon even more yōkai! Spooky cute graphics and powders made from various body parts included.