YesterMorrow
Her world: destroyed. Her family: kidnapped. Join our heroine Yui in a desperate attempt to save everything she loved! YesterMorrow is a single-player time-travelling 2D platformer mixing action sequences with puzzle elements. Follow Yui's adventure into the past where she must overcome obstacles and access hidden locations to salvage the remnants of a world trapped in Never-ending Night. Intent on helping the remaining survivors and freeing her family from the clutches of Shadows, what she discovers along the way will leave her with a difficult choice: what will she choose when the fate of her world and the Order of Timekeepers rests in her hands?