Yori's Journey: Forgotten Origins
Yori's Journey: Forgotten Origins is an immersive third-person combat experience set in a post-apocalyptic world where survival is paramount. Player step into the shoes of the main character, thrust into a virtual experiment against your will. With the sole objective of surviving and reaching the end, players must navigate through a linear narrative fraught with challenges and dangers.