34 Sports Games - World Edition
Choose your game style: Quick match or tournament? Compete or play together in the stadium!
Discover a multitude of games: whether you love football, basketball, weightlifting, trampoline, archery, or even bowling, you'll find all your favourite sports here!
Defend your country and travel around the globe! Choose a country and compete to get new world records!
As you progress in the game, you'll have the chance to unlock new costumes for your characters.