Let’s cultivate our garden!
Nobita, our hero, lands in a random planet with his friend after getting caught by a storm. They meet the villagers and hear that the storm also hit the village and wiped everything except for one special tree. Nobita and friends decided to help the village to be prosper again, in exchange the village will help them to go back to Earth.
Take control of Nobita, an average boy with a heart of gold, to help bring a destroyed farm back to life! Create bonds with the other townsfolk to witness heartfelt interactions while you explore and foster the land with Doraemon, Sue, Big G, and Sneech!
Customize your farm by growing crops, raising farm animals, building furniture, and exploring everything that the city has to offer. Take advantage of Doraemon’s secret gadgets to make building your farm a magical experience!