Farming Simulator Nintendo Switch Edition
Take on the challenges of the modern farmer! Explore a huge open-world, including a detailed North American environment loaded with farming activities, over hundreds of acres of land. Drive over 250 authentic farming vehicles and equipment from over 75 manufacturers, including brands such as Challenger, Fendt, Massey Ferguson and Valtra.
Harvest many types of crops, tend to your livestock, take part in forestry work, and sell your products to expand and invest in your farm! Transport your goods in trucks and trailers, or load and drive trains to reach your destination.