Firefighters: Airport Fire Department
Move out with your team and experience tense missions. As a member of the airport fire department, you and your team extinguish massive aircraft fires and beat a path through the flickering flames. Drive all kinds of fire-fighting vehicles and put out conflagrations with the mounted fire monitors. Combat local fires with extinguishers and everything you can find in your equipment. Vanquish the indomitable flames!