Gigantosaurus: Dino Sports
Play as Mazu, Rocky, Bill and Tiny and compete in eight chomp-sized games. You’ll fly across deserts, race across glaciers, blast targets with berrys and more. But look out – Giganto himself might just stomp into the action!
With lots of game modes you can create your own tournaments, take on AI opponents, or get the gang together for a split-screen party. Can you earn the most medals and win the Super Giganto Pineapple? You’ll have dino-mite fun finding out!