Horse Club Adventures
Visit the famous Lakeside Riding Stable and experience thrilling vacations full of adventure together with Hannah, Sarah, Lisa, Sofia, and their horses!
Horse Club Adventures is an excitement-packed action adventure with numerous quests, popular mini-games, intriguing secrets to be revealed, and loads of unlockable items, as well as collectibles and customization options.