It’s not so easy, but luckily you meet up with lots of friends who help you, and afterwards you can play out a wide variety of stories with them: helping out at the riding stables, taking photos of birds, finding hidden treasures – apart from the thrilling main story, diverse experiences await you, too.
Demonstrate your skill at elegant dressage, on the dusty Western riding grounds, in fast-paced obstacle-course races, at herding stubborn livestock, or at “Pop & Gallop” while trying to improve your high score!
Enjoy rides out in the open, lovingly designed world: Hazelwood, sunny beaches, autumn forests and dusky swamps, all the way to snow-capped mountains.
Including completely dubbed texts and an original soundtrack by Winifred Phillips.