Leave the familiar world behind and step into the fantastic unknown with Portal Knights, a co-operative 3D sandbox action RPG! Level up your character and craft powerful gear to defeat your enemies in real-time tactical combat. Explore dozens of randomly-generated islands and restore peace to a world torn apart by The Fracture.