Project Highrise: Architect's Edition
Your job as the architect and developer is to build world-famous skyscrapers that will be the envy of the entire city, masterpieces of art and engineering. But a skyscraper is more than just steel and glass, it’s an intricate ecosystem, full of people that live and work in the building. They become a complex machine that needs your steady hand to keep it running smoothly and efficiently.