The Book of Unwritten Tales 2
Legend foretold it. Prophecies predicted it. Chosen ones chose to believe in it. Now the fantasy spoof adventure saga continues. Join Wilbur, Ivo, Nate and Critter in another classic point-and-click adventure in the wicked world of Aventasia. Help them fulfill their destiny. A destiny as yet unwritten.