The peaceful Kingdom of Cypress has been disrupted by the corrupt ambition of the evil King of Iom. Terror rampages across the land as the Castle of Cypress is invaded and the magical Sword of Hajya is taken! It will take strength, courage, agility and your keen sense of strategy to defy this ominous power and bring peace back to the land.