Fire Emblem Heroes
In this tactical RPG, you'll wage strategic battles in the fantasy world of Fire Emblem and level-up beloved series characters as you throw down the gauntlet anytime, anywhere.
A world with two kingdoms: the Emblian Empire, which wishes to rule all worlds, and the Askran Kingdom, which stands in its way.
You are a summoner with the special ability to call upon legendary Heroes from different Fire Emblem worlds. In order to save the Kingdom of Askr from destruction, join the Order of Heroes and face a never-ending challenge.
Use Orbs to summon heroes that will fight for you. Five coloured summoning stones are randomly generated allowing you to summon a Hero based on their colour type. You can obtain Orbs by clearing story maps or purchasing them through the Shop.
From Lon’qu and Navarre, to Marth and Corrin, to allies you’ve yet to meet, a legion of friends – new and old – will unite under a common banner. Fight together, level up, and grow in strength.