Prepare yourself for the ultimate Kirby combo: not one, not two, but six games in one! Kirby’s Fun Pak features half a dozen unique adventures, plus additional modes and minigames, starring the powerful pink hero with the uncanny ability to copy the powers of his enemies. Each adventure has its own storyline, featuring Kirby battling against classic foes like Meta Knight and King Dedede, and unique gameplay with a mix of traditional platforming, treasure-hunting and even a space shoot ‘em up! Kirby’s Fun Pak isn’t just a single-player experience either. A friend can join in as Kirby’s helper, using their own copy abilities to attack enemies and come to Kirby’s aid. Kirby's Fun Pak was remade for Nintendo DS in 2009 as Kirby Super Star Ultra – but now you can experience the Super Nintendo original!