Street Fighter Alpha 2 explodes on-screen with lightning-fast gameplay and amazing innovations. Alpha Counters and the incredible Custom Combo System create a new standard for all fighting games. Push your talents to the limit as you discover new moves and counters for every character. Neutralise opponents' attacks with high and low Alpha Counters and execute incredible Custom Combos to create your own rapid-fire assault of attacks. All your favourite warriors are back for more. Previously hidden characters Dan, Akuma, and Bison are joined by five new fighters: Rolento, Gen, Sakura, and classic favourites Dhalsim and Zangief.