Air Zonk
Air Zonk is a spin-off of the popular Bonk series. This side-scrolling shooter retains the same cartoonish style of Bonk, but is set in a cyberpunk-esque future. The powered-up Zonk gathers his friends to form Team Cool and they set out to stop King Drool in his plan to conquer the world.
Choose from three levels of difficulty and three types of Friend Modes. Shoot King Drool's cyber robots and avoid their fire while collecting the Air Bones to unleash a variety of attacks. Enjoy unique moves like combining with a friend to create an invincible hybrid form, or blasting enemies with a charged attack!
Air Zonk is also filled with humour, like the wacky theme song that plays when posting a huge score, or at the GAME OVER! screen.