Break In
Choose from six billiards games such as 9-ball, Rotation and Carom (a game played without pockets!). Use Simulation mode to calculate the perfect shot or select Action mode and check out what went wrong with your missed shots.
With so much to choose from, Break In gives all players, from beginners to experts, everything they need to enjoy a great game of pool! And it doesn’t stop there, select Technique to practice your angles or even go for a trick shot!
Get some help from the CPU and hone your skills. With Break In, you’ll be a pro in no time!