Vigilante
Thugs have kidnapped your beloved Madonna and it’s up to you to become a vigilante and fight your way into enemy territory to get her back. Enemies attack you with weapons like iron pipes, chains, guns, and motorcycles.
To fight back, you can punch, kick, or use the nunchaku item that appears in the stage. Use each of your attacks effectively to defeat your enemies. To clear a stage, defeat the boss that awaits you at the end. Fight your way through five exciting stages that include the City Streets, Junkyard, Brooklyn Bridge, and the Backstreets.