A Boy and His Blob: Trouble on Blobolonia
HELP SAVE BLOBOLONIA! Blob (full name Blobert) has come from the distant planet Blobolonia in search of an earth boy to help him save his world! Join him on this fantastic adventure in mysterious caverns beneath the earth searching for treasures, then travel to Blobolonia to battle the evil king. Discover Blob’s amazing appetite for jellybeans, along with the different transformations that occur with each flavour, and learn to use these shapes to overcome even the most outrageous obstacles. A Boy and His Blob is a unique and fantastic journey filled with constant surprises and humorous characters!