CASTLEVANIA RONDO OF BLOOD
This tenth action-packed instalment of the ever-popular Castlevania series depicts the next chapter in the epic struggle between the Belmont clan and the dark forces of Count Dracula. A true classic, this title is recognized far and wide for its beautifully rendered world, outstanding game balance and haunting CD-quality game music! The player takes control of Richter, wielder of the clan’s traditional Vampire Killer whip, and guides him through a total of 13 stages, all filled with treacherous traps and hidden secrets. Using your legendary whip, passed on from generations of Belmonts, and a powerful selection of subweapons and Item Crash attacks, it’s up to you to destroy Dracula and his evil horde! This time around, the Belmont hero isn't alone in his quest - if you find and rescue Maria Renard, she can be used as a playable character for even more vampire-slaying fun! In-game text will include some Japanese.