It's up to you to defeat the Empire!
It's been nearly a quarter of a century since the Zeteginian Empire was formed from the ashes of the Kingdom of Zenobia, emerging with a wrath of fear and bloodshed. You are the leader of a band of rebels who have fought to preserve the last shred of honour in this desperate time of treachery.
Manage the ranks of a full-blown rebel army complete with a vast array of characters, magic items, weapons, and mystical Tarot cards. You must succeed in ousting the evil usurpers as your fate, and that of the entire population, depends on it!