THE LAST BLADE 2
The Last Blade 2, originally released in 1999, is the beat-'em-up sequel to The Last Blade, which was released the year before. It picks up where the previous title left off and takes the story of warriors battling at the gates of hell to its climax.
This time around, there are 16 unique swordsmen to choose from. Choose from two sword types (Strength and Attack), deflect your enemy's attacks with 'Repel' and even cancel game-changing special moves like 'Super Secret Slice' or 'Hidden Secret Slice' with a 'Sublime Slash', which connects to Super Secret Slice just as it did in the previous title. There are also new features such as Aerial Repels, Aerial Guards and Knockdown Recovery. Take your sword battles to a whole other level!