3Souls
Discover the world of Mustland and the sad cells of Moon Prison in 3Souls, an episodic game structured in three separate episodes.
In this 2D puzzle platformer, players must utilise the unique features of the Wii U GamePad to solve puzzles, and use the touch screen to glimpse into the thoughts and feelings residing within Nelesa's soul.
A second player can join in on the journey to help with the platforming sections of the game in local Co-op mode*.