ACT IT OUT! A Game of Charades
Play charades as you've never played it before! Choose from over 1,500 secret phrases to act out from categories including film, music and video games. More than just acting, you can even sing, draw using the Wii U GamePad or describe the hidden phrases!
ACT IT OUT! A Game of Charades is awesome with a group of friends, and perfect for a great game night!