Armored ACORNs: Action Squirrel Squad
Armored ACORNs: Action Squirrel Squad brings back classic beat-'em-up action to Wii U! Play as four squirrels fully equipped with some newly-discovered robots in a wild adventure to save their friends from an evil cat CEO!
Play as squirrels, robots, vehicles and more through retro-inspired fun! And don't forget to launch your Armored Mode – a special super ability for each squirrel when the moments get tough!
Including comic-style cutscenes and quirky dialogue to introduce the heroes Flapjack, Foxglove, Nitelite and Pothole as they fight their way through caves, forests, cities and more!