BADLAND is a multi-award-winning, side-scrolling action adventure, with innovative physics-based gameplay, and atmospheric graphics and audio. BADLAND: Game of the Year Edition has been redesigned for Wii U with new analogue stick controls and enhanced full HD visuals.
The game includes 100 single-player levels, and loads of local multiplayer fun: up to four players can compete against each other on 27 different deathmatch stages, or work together to survive through all 100 levels of the co-op campaign.