Bike Rider UltraDX - WORLD TOUR
Travel a colourful world with up to four players, race for medals and use the completely new controls to adjust the height of your jumps while dodging all kinds of obstacles. In the BATTLE MODE you can compete with other players and against a time limit, and of course the GRAND PRIX mode from the original Nintendo 3DS version is available too - now with online rankings included.
Enjoy a completely new BIKE RIDER game and even play with your Mii character in the multiplayer modes for endless fun.