Bit Dungeon+
Bit Dungeon+ is a two-player action rogue-like adventure. You and your loved one have been captured and trapped in a dungeon for a thousand years. You wake up in a cell – grab your weapon and let the quest to find her soul begin!
Explore randomised dungeons and hack and slash your way through dangerous bosses. The difficulty increases as you become stronger and stronger, so upgrade your character with powerful passive abilities.