Bombing Bastards
Have a blast! Bomb oodles of nasty critters in a series of 30 wicked mazes! Defeat hellish bosses in heroic fights! Play solo, or up to five players in merciless battles! Embark on a hilarious journey with the witty Dr. Wallow to conquer the galaxy in this explosively fun arcade game!
Key features include five picturesque worlds with 30 wicked mazes, a huge bestiary of critters to blast, a multitude of items and power ups to collect and five hellish boss levels whose punishing difficulty will only be matched by the satisfaction you’ll get once you beat them.
There’s also a hilarious single-player adventure where you help the witty Dr. Wallow get rid of all the critters and become the ruler of the galaxy and a fully customisable battle mode for one to five players. You can also listen to over ten minutes of caustic comments from Dr. Wallow, voiced by David Goldfarb, and seven famous pieces of classical music electronically butchered by Samuel Safa.