Buddy & Me: Dream Edition
Explore a world of dreams with Buddy in this award-winning endless adventure about friendship. Every night, a young child returns to the same dream to play with a magical, flying companion, Buddy. Together, they race through a never-ending enchanted forest of treehouse-inspired obstacles, curious creatures and natural wonders!
Buddy & Me: Dream Edition combines high-quality painted backgrounds and lovable characters, inspired by classic animated films, with the unique gameplay experience of playing alongside a giant, flying companion. In this universally accessible story of exploration, relax, hum along and enjoy the view, or challenge yourself to see how far you can dream before waking! The game's difficulty level automatically adapts to your play, making it appropriate for all ages and skill levels.
With new obstacle arrangements in every dream, no two levels are ever the same! Collect star seeds to fly with Buddy, and swarms of angel bunnies to get more time. You can even unlock new outfits, seasons, concept art and gameplay boosts!