COLOR BOMBS is the messiest chain reaction game ever! Aim using the Left Stick, strategically picking your mark, then press the A Button to catch the COLOR BOMBS in quick succession. With 60 levels of varying difficulty, COLOR BOMBS is the perfect title for casual players and core gamers alike!